پایگاه خبری الف 29 خرداد 1396 ساعت 18:43 http://alef.ir/vdcbwabasrhbwsp.uiur.html?484585 -------------------------------------------------- عنوان : مهر تاييد نیسان بر فعاليت‌هاي شركت جهان نوين آريا -------------------------------------------------- متن : در روزهای گذشته، هياتی بلندمرتبه از شرکت نيسان به سرپرستی آقای پيمان کارگر از شرکت جهان نوين آريا، نماينده فروش و خدمات پس از فروش نيسان در ايران، بازديد و جلسات فشردهای را با مديران اين شرکت برگزار کرد.   به گزارش تابناک، پيمان کارگر که از تاريخ دوازدهم فروردين با ارتقای مقام به سمت قائم مقامی مديرعامل نيسان در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و هندوستان برگزيده شده، يکی از مديران ارشد شرکت نيسان و از افراد مورد اعتماد کارلوس گون، مدير افسانه‌ای نيسان است. اين نخستين حضور اين مدير ايرانی نیسان در منطقه در جهان نوين آريا بود.         در روز نخست این حضور، هيات نيسان از نمايشگاه‌ها و مراکز خدمات پس از فروش جهان نويا آريا در سطح شهر تهران بازديد کرد. هدف اصلی از اين بازديدها، بررسی کيفيت خدمات فروش و پس از فروش نيسان در ايران بود. گفتگو با کارکنان و مديران و همچنين مشتريان شرکت، از جمله بخش‌های مهم اين بازديدها بود. برای مثال، اين هيات در بازديد از اداره تحويل شرکت جهان نوين آريا با خريداران ايرانی که برای تحويل گرفتن خودروهای خود آمده بودند، به گفتگو نشست و جويای تجربه آنها از زمان اطلاع از حضور نيسان در ايران تا خريد و تحويل خودرو بود.   نکته قابل توجه در اين گفتگوها، تحويل زودتر از موعد و VIP و رضايت مشهود خريداران از فرآيند فروش و تحويل خودروها بود. يکی ديگر از نقاط توقف هيات نيسان، مرکز آموزش فنی جهان نوين آريا بود، جايي که جمعی از نيروهای فنی نمايندگی‌ها و شعب اين شرکت به شکلی منظم و برنامهريزی شده، برای دريافت آموزشهای فنی برای ارائه خدمات پس از فروش باکيفيت گردهم آمده آمده بودند. ميزان پايبندی به استانداردهای بين‌المللی نيسان در حوزه تامين قطعات و ارائه خدمات پس از فروش هم از جمله نقاط تمرکز اين بازدیدها بود.   در روز دوم، جلسات چندگانه و فشردهای ميان هيات نيسان و مديران شرکت جهان نوين آريا برگزار شد تا فعاليتها و دستاوردهای نماينده نيسان در ايران از آبان ماه 1395 تاکنون ارائه و بررسی گردد. لازم به ذکر است که شرکت جهان نوين آريا به عنوان يک شرکت ايرانی-عمانی فعاليت رسمی فروش و ارائه خدمات پس از فروش خود را از آبان ماه سال 95 آغاز کرده است. در این جلسات، مديرعامل و گروهی از مديران ارشد گروه سهيل بهوان (شريک عمانی جهان نوين آريا) نيز حضور داشتند. اين هولدينگ بزرگ عمانی، يکی از بازيگران اصلی صنعت خودرو در منطقه خاورميانه است که نمايندگی نيسان را در شش کشور اين منطقه بر عهده دارد.         هيات نيسان جلسه‌ای نيز با نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش جهان نوين آريا در استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، البرز و مازندران برگزار کرد تا از نزديک در جريان روند حضور و فعاليت نيسان در اين استانها قرار گيرد. بررسی عملکرد نمايندگی‌ها و شنيدن نظرات آنها در باب گسترش فعاليتهای نيسان در خارج از تهران، محور گفتگوهای سازنده اين جلسه بود. نمايندگان حاضر که همگی از شناخته‌شده‌ترين و خوشنام‌ترين فعالان صنعت خودرو در استان‌های مورد نظر هستند، ضمن اشاره به تعهد نيسان به کيفيت و وفاداری شديد خريداران ايرانی به اين برند ژاپنی، از شيوه تعامل و فرآيندهای کاری جهان نوين آريا ابراز خوشنودی کرده و خواهان ادامه همين شيوه فعاليت متمايز در بلندمدت شدند.     در انتهای اين بازديدها و جلسات دو روزه، پیمان کارگر، قائم مقام مديرعامل نيسان در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و هندوستان ضمن ابراز رضايت کامل از فعاليت جهان نوين آريا به عنوان نماينده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان، پايبندی اين شرکت به رضايت مشتريان ايرانی و رعايت استانداردهای جهانی نيسان را ستود. پيمان کارگر تاکيد کرد که گسترش کمّی و کيفی فعاليت جهان نوين آريا در ايران در سالهای پيش رو بايد به گونه‌ای باشد که به نمونهای پيشرو در ميان تمام نمايندگی‌های نيسان در سطح بين‌المللی تبديل شود. وی افزود که اطمينان از ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش عالی به بازار ايران جزو برنامه‌های مهم نيسان است و از حرکت جهان نوين آريا در اين مسير با جديت حمايت خواهد کرد.