پایگاه خبری الف 11 شهريور 1396 ساعت 9:26 http://alef.ir/vdcbazbsfrhbgsp.uiur.html?507543 -------------------------------------------------- از رسانه‌ها/ توجه تاجران به مکان‌های ملی و مذهبی با هدف کسب سود عنوان : دیوار مدرسه‌تان را به ما بفروشید تیم وو؛ ترجمه‌ی علی امیری؛ 11 شهریورماه 1396 -------------------------------------------------- متن : امسال سازمان پارک های ملی، و پارک هایی در چندین ایالت ازجمله آیداهو و واشنگتن مسیرهای تازه ای را آغاز کردند، دست کم به معنای استعاری کلمه، و این مسیر تازهْ ارائۀ فرصت هایی به تبلیغاتچی ها برای فعالیت درون مرزهایشان بوده است. کینگ کانتی در ایالت واشنگتن، با مدیریت بیش از یازده هزار هکتار اراضیِ پارکی در اطراف سیاتل، منوی کاملی برای برندسازی عرضه می کند: حق نام گذاری۱ روی مسیرهای پارک، نیمکت ها و حتی درختان واگذار می شود یا می توان حامی مالی آن ها شد. این ناحیه به تبلیغات کننده های بالقوه چنین توصیه می کند: پنج میلیون بازدیدکنندۀ ما را مشتری بعدی خود کنید. کینگ کانتی پیش از این در اقدامی مشترک با چیپوتله۲، سی بوریتوی بدلیِ غول آسا را، با لوگوی این رستوران زنجیره ای و لوگوی کینگ کانتی، در پارک مخفی کرده بود. کسانی که بوریتوها را پیدا کردند از چیپوتله جوایزی گرفتند. در ماه می، سازمان پارک های ملی پیشنهاد کرد که برندسازی تجاری به مثابۀ شناخت حامیان۳ مجاز دانسته شود. بنابر گزارش واشنگتن پُست، براساس قوانین جدیدی که در پایان سال اجرایی خواهند شد، مجوز ساخت آمفی تئاتری با نام کوکاکولا در پارک ملی یوسِمیتی صادر خواهد شد و بازدیدکنندگان می توانند برایس کَنیون را سوار بر اتوبوسی پوشیده در تصاویر میشل